Wat doen wij als gastouderbureau

Wat wij voor je doen

Wat doen wij als gastouderbureau

Als gastouderbureau doen wij meer dan alleen bemiddelen tussen ouders en gastouders. Als gastouder kun je van ons onder andere de volgende zaken verwachten.

Stichting derdengelden

Wij maken gebruik van een stichting derdengelden. Dit betekent dat de uitbetaling van de door jou verleende opvang via een andere rekening gaat dan onze eigen. In bijvoorbeeld het geval van faillissement van het gastouderbureau, zijn jouw gelden veilig en zal de betaling aan jou gewoon plaatsvinden.

Uitbetaling

Wij vinden dat jij als gastouder zo snel mogelijk over je opvanggelden moet kunnen beschikken. Om dit te realiseren voeren wij onder andere dagelijks betalingen uit. Daarnaast wachten wij niet tot we de betaling van alle ouders hebben ontvangen maar betalen je uit per ontvangen betaling per ouder. Ook bieden wij ouders de mogelijkheid tot betaling met iDeal. Zo kunnen we nog sneller gelden ontvangen en aan je betalen.

Online omgeving

Je kunt gebruik maken van onze administratieve software. Deze software staat veilig online en kun je op elk gewenst moment en vanaf elke locatie gebruiken. In deze online omgeving kun je onder andere eenvoudig je urenregistratie doen. Ook heb je er toegang en inzicht tot alle benodigde formulieren en documenten.

Overzichten en documenten

Jaarlijks voorzien wij je van alle overzichten die je nodig hebt voor je eigen financiële administratie en aangifte Inkomsten Belasting. Daarnaast kun je gebruik maken van alle documenten en formulieren die wij hebben gemaakt, bijvoorbeeld onze ongevallen registratieformulier.

Evaluaties

Wij doen jaarlijks evaluaties met jou als gastouder maar ook met elke ouder. Deze feedback is belangrijk. Allemaal kunnen wij hier van leren en groeien om uiteindelijk betere gastouderopvang te verlenen.

Ondernemen

Graag helpen we je met ondernemen. Je kunt bij ons terecht met al je vragen over zelfstandig ondernemen of simpelweg hoe je bepaalde zaken in je gastouderopvang kunt regelen. Daarnaast helpen wij je ook als je ziek wordt en even niet kunt ondernemen. Wij helpen de ouders met het zoeken naar vervangende opvang.

Telefoon

Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Buiten deze tijden zijn wij bereikbaar op afspraak, voor urgente zaken of dringende zaken. Als wij buiten deze tijden niet opnemen proberen wij zo spoedig mogelijk terug te bellen.

Digitaal

Uiteraard kun je ons altijd een e-mail sturen. Daarnaast hebben wij een contactformulier op onze website. Wij streven er naar om je binnen 24 uur een bericht terug te sturen, ook in het weekend.

Neem contact met ons op